lördag 5 oktober 2013

Ett sommarminne

Mellan allt bakande och städande så vill jag bara ge er ett av mina sommarminnen denna sommar. En av dom bästa sommrarna jag haft på länge.
Jag tog en sväng till Göteborg med några favoriter i mitt liv. En dag på Liseberg är planerad. Jag som inte är så jätte stort fan av att åka karuseller var riktigt stöddig och sa att jag skulle allt hänga med och åka.
Åka, ja det blev det verkligen. Jag åka balder Nära döden upplevelse om något. Även Lisebergsbanan även den nära döduppöevelse men inte så jätte farligt. som balder och lite andra trevliga karuseller.
Spela på hjul som inte vart så lyckat men kom hem med en tvättpåse och några matlådor. Alltid något. Skrattat och skrikigt och rätt slut i kroppen efter en helt fantastisk dag. En dag jag kommer minnas väldigt länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar