onsdag 23 oktober 2013

Ljuvliga Stockholm.

 
Så kom den där dagen jag väntat jätte länge på.
Fredagen jag skulle få åka till Stockholm med min fina mamma en hel helg.
Det var så härligt att sätta sig på tåget och läsa tidningar, småprata, äta goda mackor och bara 
Njuta av det.  
 
 
Jag tog ett andetag och en lukt av den vackra staden när vi hade kommit fram.
Vi gick från station till vårat hotell. Tog en timma ungefär det va bara härligt
När vi väl var framme så fick vi ett riktigt coolt rum som vi verkligen trivdes i.
 
Tänk denna fondvägg i sovrummet.
 
Vi gick runt på gatorna vid hotellet.
Åt gott och drack varm choklad och bara  myste av att vara tillsammas. 
 
 
Kvällen fick Göta Lejon ett besök.
Vi såg Musikalen Priscilla.
Vilken musikal sen. Jag rös, skratta och fällde faktiskt en tår.
Helt underbar show med snygga kläder, bra musik och Björn Källman.
Vilken man. han kan verkligen spela den mannen.
 
 
 Resten av helgen blev och gå på stan.
Jag som älskar och shoppa i Stockholm handla för 40 kr. DET är inte normalt!!
Äta god mat och fika. Jösses vad vi fika denna helg.
Men det är så mysigt och sätta sig på ett fik dricka en kopp choklad.
 Det är livskvalité det.
 
En underbar helg med min fina mamma
 
Som jag sa innan jag bara älskar denna fantastiska stad
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar