måndag 25 november 2013

En hel dag tillsammans.

 
Igår söndag hade jag en hel dag med min fantastiska vän.
Min andra hälft i livet.
Gifter jag mig så får man henne på köpet brukar vi alltid säga.
Lika dant när vi skaffar familjer kommer vi dra med dom på våra traditioner vi skapat ihop.
Igår så blev det frukost på Ikea, en sväng i affärerna och vidare till dollar store.
Köpta två jätte fina grejer för 30 kr. Ska visa det senare.

 
 
Vi hamna i hennes stuga där vi tog en promenad.
Vi hade med varmchoklad som jag absolut skulle sitta ute och dricka inte i bilen.
Då kan det lika gärna kvitta. iskallt var det men super mysigt.
På kvällen blev det tre rätters hemma och julpyssel
Jo jag tyckte faktiskt att det va rätt mysigt ändå.
Och skratta, jaaa det gjorde vi. En hel del!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar