fredag 29 november 2013

Helgen är här!


 
Det är redan fredag och helg. Vet inte alls vart denna vecka tog vägen.
Det är helt otroligt.
Men helgen börjar i alla fall med städ och tvätt. Det där super roliga men som måste göras.
Det blir om jag får som jag vill grötfrukost med en fin vän
Något jag verkligen vet så blir det Räkmys med samma vän.
Det ska rivas i källaren efter julsaker, det ska hjälpas till på julmarknad och det ska besökas en julmarknad.
 Det är fullt upp helt enkelt med massor av saker även fast huvudet är på annat håll med tråkiga tankar om varför just det skulle bli så här i december månad när alla julklappar ska köpas och allt annat som jag vill göra kanske inte blir av så ska jag försöka så gott det går njuta av allt ändå
Även fast det är svårt just nu.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar