fredag 20 december 2013

Det är nu julledigt

 
Så.
 
 Ligger man här nedbäddad i sängen med kuddar, täcket och datorn på magen.
Det är nu julledigheten har börjat på riktigt till nästa år. Som känns som en väldigt lång tid.
Idag har jag kramats många gånger med mina kollegor,
Det är denna dag jag inser vad mycket dom här människorna betytt för mig den här hösten/vinter.
Den korta tiden jag varit där har jag verkligen fått en plats. En plats jag hoppas dom kommer hålla åt mig. Så jag kan få komma tillbaka och kramas, skratta och diskutera med igen.
Senare när jag gjort färdigt mitt äventyr någon annan stans.
 bjudit på stor go ´fika,
firat med en god matbit ute att det är ledigt med bästa vännen.
 
Så julledighet alltså.
Den är varmt välkommen!
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar