söndag 8 december 2013

En kväll med julmusik och kärlek.

 
Igår kväll blev en kväll i julens tecken. Det var dags att gå på årets julkonsert.
Detta år blev det Christmas night med Magnus Carlsson, Sonja Aldén och Jessica Andersson.
Till sällskap hade jag två av mina mostrar, en kusin och min fina mamma.
Vi åt god mat. Efterrätten blev en hallon cheesecake. Jag älskar verkligen det.
Så det var inte ett svårt val.
 

Efter god mat så blev det julkonsert för hela slanten.
Vilken konsert sen.
Helt underbar med massor av julsånger och även någon av deras egna låtar som var med.
Jag skratta av allt bus, Fick gåshud av fantastisk sång och verkligen njöt av den fina julstämningen som var.
 
 
Nu kommer liksom det bästa till sist.
Jag är ett stort fan av Magnus Carlsson i många många år men aldrig vågat mig fram för att ta en bild utan att jag mest lyssnat, taget en autograf och gått där ifrån rätt nöjd.
Så när min kusin tjatat riktigt ordentligt på mig så tog jag mod till att gå fram och ta den där bilden tillsammans med honom. Jag kan säga att jag är faktiskt är väldigt  nöjd över att jag äntligen fått denna bild tillsammas med honom.
Den där lilla bäret högt uppe på glassen. Så fick jag en stor härlig spontan kram av honom. 
Kan jag var mer än nöjd.
 
En toppen lördags kväll med god mat, fina släktingar, julmusik och en stor kram av en fin man.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar