måndag 16 december 2013

Sista veckan innan ledigt.

 
En ny vecka har börjat.
 Sista jobbveckan innan julledigheten drar igång.
Det ska bli underbart att få andas ut och bara vara njuta av jul och nyår.
Efter julledigheten ska jag börja på ett nytt jobbställe. Kommer säkert bli bra. Men jag är verkligen jätte ledsen att jag inte får vara kvar där jag verkligen trivs toppen bra redan från början.
Håller verkligen tummarna för att jag kan få komma tillbaka dit igen och hälsa på den kommer jag allt se till att göra.
För det är nåt väldigt speciellt på det stället.
Så denna vecka är full av bakning, presentutdelning, Krama extra mycket på barnen, bjuda på massor av goda grejer, njuta av stunderna och hoppas att veckan inte går för fort så jag hinner med allt och lite till.
 
Det kommer nog bli en rätt bra vecka innan julledigheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar