måndag 30 december 2013

Stockholm i mitt hjärta.

 


 
Så var det dagen då jag ska få hoppa på tåget med några fina vänner upp till Stockholm.
Jag sitter redan där då ni läser det här och skumpar med musik i öronen, massor av skvallertidningar och något gott och tugga på.
 
Det stället som får mig att bli lugn och varm i hjärtat.
Aldrig åka hem därifrån utan bosätta sig där förevigt när man måste sätta sig på tåget hem och skumpa hemåt till det som finns hemma.
Men det är inte än det.
 Det är fyra dar av en fartfylld stad, äta god mat, gå fram och tillbaka på alla vackra gator, Inviga ett nytt hotell som vi aldrig bott på förut och så klart skåla in det nya året på skansen med bästa utsikten över hela stan.
 
Det som stor högst upp på göra listan är att
Njuta!
 
Njuta av det jag tycker så mycket om.
En stad full av kärlek som gör mig varm i hela hjärtat.
 
 
 
 
 
  
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar