lördag 11 januari 2014

Äventyr som gjorde mig glad i hjärtat.


Så hamna vi i Jönköping, bästis och jag. 
Mitt i Idolhysterin bland tjejer som väntat i timmar för att se sina idoler. 
Vi tittade, hoppade och dansade mest för att det var kallt och regnigt så vi värmde oss lite.
Jag titta mest på den där killen som var så fruktansvärt lik skåningen som bor där just i den staden.
Men jag kan faktiskt inte säga om det var han eller om han bara va väldigt lik. 
Men fin och titta på det var han i alla fall.
Så det blev en A6 och Ikea runda. En fika på City gross. Sen drog vi hemåt. 
Till ett kallare och snöigt hemma. 


Jag hitta mina fina chokladkärlekar till halva priset på city gross som en snäll man hjälpte mig att ta ner för jag höll på och välta hela stället annars. Hade inte hjärta att ställa tillbaka när han stoppa sitt handlande för att hjälpa mig med det. Så dom fick följa med hem. 
Så nu sitter jag här i en lite små kall lägenhet som är en annan historia med tända ljus, sex and the city avsnitt och mina chokladkärlekar med ett glas iskallt vatten. För kallt vatten är väldigt gott till choklad har jag kommit på. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar