söndag 19 januari 2014

Mys helg!


Helgen börjar ta slut och en ny vecka är på ingång. 
Det har bara varit mysigt denna helg. Jag känner mig så fylld av mys i hela hjärtat. 
Jag har simmat, Bubblat och bastat så lyxigt! Att något så enkelt kan vara så lyxigt, härligt och mysigt!
Något jag kommer göra mer framöver. 

Jag har även fått gå på bio. Det är också något som jag bara älskar och göra. Köpa popcorn och mysa ner sig i biostolen. Nu va det inte den bästa film jag sätt men absolut godkänd, lite små töntig tjejfilm som man ler lite åt. Det funka helt enkelt. 
Det blev middag efteråt också. Tapas som är så gott!
En Ica Maxi på det. Man kan inte göra storstan utan en ica maxi. Så är det bara.

Några promenader och så lite måsten också. 

Så klart har jag inte varit ensam.
 nää då! Jag har gjort allt det här med några av dom jag tycker väldigt mycket om. 

Veckan då, Jo jag är laddad med promenader, simning och fem dar utan go`saker.
Tills helgen är här igen och jag ska unna mig något gott. 
Men först en vecka med mer mys. För mys kan  man verkligen inte få för mycket av. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar