fredag 14 februari 2014

När allt är kaos.

Min fina mamma kom på snabb besök och överlämna denna fina alla hjärtans dag present.
Super fin som fick pryda mitt matsalsbord. 


Jag har hunnit med det mesta sen jag kom hem. 
Ikväll får jag ingen ro i kroppen. Jag bara kan inte sitta still.
Jag har bakat en kladdkaka, jag har kollat på ett avsnitt av en ny serie.
Jag har börjat titta på en film, plus att jag har städat och vikt en blomservett. 
På ungefär tre timmar!!
Jag kunde inte ens vika färdigt blomservetten. 
Kasta mig på telefonen för att skicka jag-bryter-snart-ihop-sms till syster. 
Som vet och förstå precis hur det är. Som skriver att det bara låta det komma.
Låta det vara och att det går över. 
Jag vet ju att det går över. Men att det är jobbigt för stunden. 

Jag vet ju precis vad det är jag mår dålig över och vad jag deppar över. 
Men jag får nog ta och hoppa i sängen. Sätta hörlurarna i öronen och lyssna på så mycket musik tills jag somnar och vaknar av att musiken är slut och somnar om.
Hoppas att det gått över i morgon när jag vaknar. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar