tisdag 22 april 2014

Äntligen Stuga premiär.


Så var det äntligen dax för att få åka till bästis stuga. 
Äntligen var det premiär övernattning. 
Det är så himla mysigt.
 Man kan inte titta sig mätt på det underbara vattnet och utsikten som är. 
Jag ooo:ar rätt många gånger under dagen när jag ställer mig och tittar ut. 



Det blev så klart en fotorunda också. 
Det skulle bli ett långt inlägg om jag skulle lägga upp alla bilder här.
Men det är i alla fall en smakbit.
Det är så vackert med båthamn, postlådor på rad, gamla krukor som stått på en brygga hela vintern och ett gammalt hjul som jag bara var tvungen att fota. 




Den fantastiska maten man får. 
Grillat med potatisknyten med massor mumsigt i. 
Underbart.

Det blev även Uno och Monopol under eftermiddagen/kvällen. 
Tills det blev kallt och vi kröp in i lilla stugan framför en film som fick rulla tills vi sov båda två.

Denna fina familj som jag tycker så mycket om.
Man känner sig alltid så välkommen och som en i familjen. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar