fredag 11 april 2014

Det är visst fredag idag!


Det är visst fredag i dag för mig spelar det inte så jätte mycket roll. 
När jag fortfarande sen i måndags natt ligger nedbäddad med feber som hoppar lite som den vill, halsont som är som tjock taggtråd och så lite kroppsvärk på det. 
Jag har inte varit så här nere sen i höstas när jag låg två veckor. 
Men jag hoppas att helgen nedbäddad ska hjälpa tills på måndag så jag kan få börja jobba igen. 

För även om man ligger här med filmer, serier, glass, halstabletter och vatten så är det faktiskt inte så speciellt roligt att må så här utan vill bli frisk och börja vardagen igen. 

Men först får det bli den där serien som jag börjat om på och glassen som kyler gott i en tjock hals som känns som taggtråd. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar