söndag 27 april 2014

En super söndag.


Till och med denna dag blev helt underbar. 
Som började med frukost med frallor, smoothie i champagneglas, gott pålägg och lite annat smått och gott. 
Jag älskar frukost om man får äta det med någon man tycker mycket om och idag med bästis. 




När vi ätit så funderade vi ut vad vi skulle hitta på resten av dagen. Det blev en tur till fina Omberg med picknick som bestod av potatissallad och rostbiff med massor annat mumsigt till. 
Vi tog oss upp till toppen och jag trodde verkligen att jag skulle svimma på vägen upp. 
Guu, så jobbigt det var. Så nu får jag slå mig själv på fingrarna och börja jobba upp konditionen igen.
Men väl där upp var det helt fantastiskt fint.



Vi spendera några timmar på filt med varsin bok tills en dam skrek 
- Kolla en orm!?
Sprang som en galning efter för att se den.
Å vi, Ja vi kasta oss upp från filten och packa ihop fort som bara den för sen gå därifrån.
På grund av att vi är så fruktansvärt orm rädda både jag och bästis så tog vi ett snabbt beslut att dra vidare.


Vi åkte vidare och tog oss till Vadstena.
Där vi handla lite fika och tog oss ner till parken och satte oss. 
Där finns i alla falla inga ormar!
Där slappna jag av så mycket att jag somna en stund. 
Himla skönt. 

En helt otroligt fin helg med nya vänner, överraskning för pappa, tid med mamma och bästis i ett sommar Sverige. 
Nya krafter för en ny vecka i livet!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar