söndag 18 maj 2014

Ett skapande möte.




En planerad tripp till Norrköping blev ett härligt möte vid Kolhamnen.
Där ett stort område med graffiti väggar finns. 
Där stod killar och skapade.
När vi hade gått runt ett tag syrran och jag och fotat området så gick tankarna att kanske ändå skulle ta och fråga någon om man kunde få fota lite samtidigt som det skapades.

En trevlig och söt kille fick bli offret för en liten snabb fotografering. 
Som jag ångrar nu så här i efterhand att jag inte tog lite fler kort på.
Att få testa lite andra vinklar och vrån. 

Varför svartvitt då!?
 Jo för jag tyckte det blev bäst och passade så himla bra. Helt enkelt!

Å, så här blev dom. 
Sista bilden är min favorit.

























2 kommentarer:

  1. Riktigt bra bilder och skön text.
    Roligt att man fastnade på bild och att du ville ta dig tid att dokumentera mig och min hobby :)

    SvaraRadera