fredag 11 juli 2014

Semester.





Jag tillbaks igen! 
Efter att jobbat den sista vecka på jobbet, plus en vecka på en annan förskola.
Så det har mest handlat om att jobba och ta tillvara på det fina vädret som har äntligen kommit fram tillsammans med vänner och familj. 

Men nu idag 16.30 stämpla jag ut från jobbet och 4 härliga semester veckor väntar med massor av äventyr. Jag är så glad att jag andra året i rad kan ta betald semster och inte tänka på hur allt ska gå ihop sig. Jag längtar som en tok till Smögen redan som jag och bästis ska iväg på. 
Annars får dagarna komma och gå som det vill. Inget bestämt utan ta dagen som den är utan klocka och ladda för ett nytt jobbställe med nya barn och kollegor som man ska lära känna. 
Men det tänker jag inte tänka på nu.
För nu ska jag njuta av semestern med sol och bad och fina människor i livet. 

"Jag är lyckligare nu"

1 kommentar: