söndag 31 augusti 2014

En riktig kalas helg.


Vi börjar med barnkalas på busfabriken.
Nio coola, härliga killar lekte sig svettiga, mumsa i sig god mat och fick varsin godispåse.
Syster och jag satt mest och fanns tillhands om det var något, dom är ju så stora så dom lekte ju så  bra själv. 
När kalaset var slut så var vi kvar ett tag till och då var vi med och lekte tills vi inte orka längre å vi tog en fika o sen åkte hemåt. 
Det var verkligen en super nöjd prins som åkte hem. 


Idag har vi myst med tårta, paketöppning, 
pratat och skrattat. 
Av mig fick prinsen en dag på Leo´s lekland. 
Brukar bli lego men i år fick det allt bli något helt annat.
så jag måla en tavla med ett lejon å text. 
Fick sms nu ikväll att han var nöjd med moster paket.
Är prinsen nöjd är jag. 

Jag är så glad och lycklig att jag fick vara med både igår och idag å fira världens bästa prins som fyllt 8 år! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar