fredag 29 augusti 2014

Ett spöklikt ödehus.


Vi fortsatte vårat fotoäventyr syster och jag till ett ödehus precis vid en liten landsvägen.


Syrran sa att jag kunde backa in på den lilla grusvägen vid huset så är det lättare å komma ut sen. 
När jag lagt i backen så dog bilen och när jag skulle starta den igen så lät den super konstigt som att hela bilen pajat. Syrran och jag titta på varandra å sa att det spökar nog här. 





                                              Å spöka de gjorde det nog allt.
 För när vi gått där en stund och tittat runt bland dom få rummen som fanns med några få möbler blev vi nyfikna på vinden. 
När jag smög mig upp i trappen när jag titta upp så börja jag skaka i hela kroppen. 
Det var sjukt obehagligt samtidigt som det var spännande. 
Så vi gick ner rätt fort och gick ut och lämnade huset. 



Jag som tror stenhårt på andar och sånt tror att det måste vara någon där som bott där en gång i tiden som inte tyckte att vi skulle vara i deras "hem". 

Det var verkligen ett av dom konstigaste och häftigaste ödehus besöken jag gjort. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar