tisdag 14 oktober 2014

En 25-års dag som heter duga!

Bild lånad från Google.

Vilken fantastisk överrasknings födelsedagshelg. 
Jag blev hämtad av min bästa vän tidigt på morgonen och vi åkte bil en stund, sen byte vi till tåg och en resa upp till Stockholm. Den finaste staden i hjärtat.
Vi checka in på hotell för en natt och drog ut en sväng på stan.

Jag köpte mig en present till mig själv från Leila Lindholms butik som jag älskar.
vi traska runt på Stockholms gator. 
Vi tog en lunch på KÄK! Åhh bästa hamburgaren och shaken någonsin.
Lika  gott varje gång. 

Så kom vi till sista och största överraskningen.
Att få gå på Musikal! Livet är en schlager.
Vilken musikal sen. 
Precis som filmen, man skratta, fick gåshud i varenda låt plus att Peter Jöback är en av dom bästa vi har inom musikal.
Han som kvinna var magiskt. 
Tre timmar gick så himla fort och jag skulle kunna sätt den direkt efteråt. 

På söndagen så tog vi sovmorgon, åt frukost, sen vänta vi på tåget hem och lämna en fantastisk helg med en bästa vän, musikal och ett lika vackert Stockholm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar