måndag 18 november 2013

Ja som jag trodde..

 
Så det blev ett besök hos farbror doktorn idag.
Eller farbror och farbror.
 Det var en rödhårig kvinna som va snabb som blixten McQueen
Jag knappt fick svara på frågan innan hon ställde nästa.
Så tillslut kände jag att hon kommer inte tro att jag är sjuk.
För jag kände mig så himla rörig i mina svar.
Men efter en stund mjukna hon till och vart en riktigt liten mysig rödvirvelvind som
Små svor åt datasystemet och behövde be en kollega om hjälp.
Men ingen lunginflammation i alla fall men något sitter i luftrören och det ska bara hostas bort.
För hostmedicin är bara bortkastat tyckte hon.
Så vila och en vecka sjukskrivning fick jag.   
 
 
Så nu vet ni vart ni hittar mig resten av veckan.
I soffan framför en bunt filmer med favorit yoghurten från Lidl, apelsinjuice och lite små godis från helgen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar