lördag 16 november 2013

Ut och lufta sig.

 

 Suddig men ändå lite små kuslig på något sätt
 
 
Jag behövde komma ut ikväll. Ut och få frisk luft, Skratta och prata av mig.
Så jag blev så glad när syrran skicka och fråga om vi skulle gå vinterljus ikväll.
Absolut! Halv dålig heller inte, här ska det ut och luftas.
Så blev det.
Efter lite hit och dit så hitta vi rätt väg och kunde börja gå rundan med alla fina ljus.
Fiskar i luften, legobitar, disco i skogen, gubben på dasset och bil i trädet är bara lite av det vi såg.
Himla mysigt och jag ska absolut ta och gå rundan igen snart.
Hitta även ett mysigt ställe och fota som jag tänkte göra när det är ljust
hoppas det är öppet då bara.
 
 
 
Skratta det får jag när jag är med syster.
Min Syster som är den bästa av dom alla.
Min syster jag aldrig skulle byta för någon annan syster i världen.
Min syster som får mig att skratta så jag ligger dubbelvikt, tårarna sprutar och jag får kramp i magen.
 
Så kan vi hålla på i timmar ibland.
Vi hittar alltid på saker på vägen allt från Vad gör dom där.
Dom har saft där. Då finns det säkert kaka till att vad heter han i fångarna på fortet som slår i gong gonen. Det får oss att totalt vika oss av skratt.
 
Så när jag gick där idag bland stigar, gegga, ja vi gick faktiskt lite fel, ljus och musik
Så kände jag i hjärtat att det va verkligen detta jag behöver.
Skratt, luft, prat, ljus och min syster.
Min syster jag aldrig skulle byta bort för någon annan syster i världen.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar