tisdag 24 december 2013

Julafton

 
 
Då var årets julafton snart slut.
Dagen har varit väldigt härligt.
 Fast jag va lite små skeptisk först.
Jag är inget jätte fan av julen.
Men I år väldigt mysig med massor av skratt och påhitt.
God mat, kalle ankas jul, Klappar och julklappsrace.
Sånt där som ska vara.
 
 
Finaste mormor blir super glad att hon får två lika siffror på tärningarna och vet inte riktigt vad hon ska ta från någon annan. Hon skäms för hon har mest av alla men ändå gillar hon att spela för hon lever sig verkligen in i det.
Jag skrattar så jag får ont i magen när hon kör igång. Jag har börjat förstå vart våra tokigheter kommer ifrån.
Hon är verkligen en fantastisk liten människa med väldigt stort hjärta.
 
 
 
En julafton jag kommer ta med mig in till nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar