onsdag 4 december 2013

Veckan är igång.

 
Veckan har börjat för länge sen och det har varit fullt upp.
Från dag ett. Redan är det Onsdag.
Den där mitt-i-veckan-nu-är-det-inte-långt-till-helgen-dag.
Det har varit lite julfest med jobbet. En sån där gröt och julskinka kväll med lite paket.
Syster och jag åkte till storstan och tog en sväng på Ikea, Jula, netonnet och Jysk.
Jag kom hem med nya glas och lite mer jul lullull.
Jag ser mig omkring i röran hemma bland kartonger, lampor, ljuslyktor och krimskrams som ska ner i lådor och skåp ett tag tills julen är slut och det ska upp igen.
Men först ska dagen passera med jobb och sen ska jag ta tag i det sista och fortsätta fundera på om det ska upp någon julgran i år eller om det får va så som det är just nu.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar