måndag 10 februari 2014

Snart där igen.


Igår kväll bokade bästis och jag en bussresa till Stockholm. 
Mitt andningsrum, min stora stads kärlek.
 Där jag hämtar kraft, andas ordentligt och njuter för fullt av farten.
Av alla fina hus, god mat och fika. Myser runt i gamla stan och njuter av affärer. 

Vår nya hitte på är tunnelbanan. 
Där man verkligen kan åka nästan vart man vill och det tar bara några minuter istället för en halvtimme till fots. 
Vi ska göra det där som vi bara tycker om och så ska vi äta på käk.
Käk med bästa hamburgaren i stan och shaken som är så god att man inte får nog.
Hoppas denna gång få en glimt av en av ägarna och en av Sveriges snyggaste.
Petter!

Men först ska jag ta mig igenom veckan av jobb sen så ses vi igen. 
Mitt älskade Stockholm och jag. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar