söndag 2 mars 2014

En helg med förkylning


Så blev det fredag kväll och jag hämta upp bästis på jobbet så for vi vidare till torget för pizza.
Sen myste vi ner oss i soffan med pizza, Pepsi kan inte dricka vanlig cola länge Pepsi är så mycket godare och tv tittande. 
När vi var så övertrötta bädda jag i mitt hörn i soffan.
Det finns ju absolut där jag kan ligga rakt med jag älskar det där svängda hörnet som får mig att känna mig som en seg ostbåge när jag vaknar. Jag vakna inte bara som en ostbåge utan också med förkylning denna gång. 
Så där låg jag ett tag tills det var dax att packa och åka hem. 
Väl hemma kröp jag ner i soffan och stanna där resten av helgen med säkert lite feber också.
Med maraton på Once up on the time Säsong 2  
Älskar man Disney ska man absolut se denna serie. Den är underbar. 
Så då drar jag igång nästa vecka med en dunder förkylning. Bara febern håller sig borta ska det nog allt gå bra. 

Du fina människa som skrev den anonyma kommentaren Tack för dina ord!
 Jag tänker på dig och önskar dig också allt gott! kram <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar