söndag 17 augusti 2014

Myshelg deluxe


Första jobbveckan gick så fort. 
Nya mysiga barn och så var jag och hälsa på "gamla" jobbet. 
Dom fina barnen som jag saknat så mycket i sommar. 
Vuxit massor och pratar så mycket nu.
 Jag orkar inte vänta några veckor utan behövde kramas med dom redan nu. 

Helgen har varit kategori mys deluxe. 
Fredagskvällen blev det pizza och myskläder kväll med mina tre nya vänner i livet. 
Vi pratar och skrattar inpå småtimmarna. 
Jag är så lycklig att jag har dom tre som man kan prata om allt med och skratta tills man gråter och får ont i magen.
Sen fortsatte myset hos bästis igår lördag med myskläder och filmer hela dan. 
Vi avsluta kvällen med kräftor och räkor och sommarkrysset. 

Å, idag fortsätter jag på samma bana med mys i soffan framför filmer. 
Man behöver det efter en vecka med massor av nya intryck och nya människor i livet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar