måndag 11 augusti 2014

Tack Sommaren


O, så var 4 härliga semester veckor slut.
Jag ska göra mig redo för ett nytt jobb med nya barn och kollegor.
Det kommer bli bra även om jag är pirrig nu. Så kommer det nog bli super mysigt. 

Denna sommaren har ju varit magisk. 
Jag tycker vi tar en liten titt på det som varit. 


Ett vackert nytt paradis Smögen. Med räkor, båtar, sol, bad och hav. 


Hattprovning i Gamla Linköping. 



Några mysiga dar med mosters bästa prins. 


Härliga kvällar i Blåvik med grillning, bad, sova på madrass utomhus och monopol.


En tripp till polkagrisens land.



Fotografering i vatten. 

En sommar jag kommer minnas när höstmörkret har kommit och man sitter inne under filt med tända ljus. 
På allt det fina, nya upplevelser och all skratt som kommer stanna i hjärtat för alltid. 

Tack sommaren och tack ni som gjort denna sommaren med mig. 
Ni som alltid finns i mina tankar och hjärta. 

Nu tar jag det nya äventyret i händerna och det kommer bli en bra höst med mycket händelser framöver som kryssning med mina tre nya vänner i livet, En jag-fyller-25år och Turkiet resa.
Massor av soffmys med tända ljus och film. 

Jag är redo! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar