torsdag 5 december 2013

En ny passion i livet.


 
Jag har hittat en ny passion i livet.
Fotografera!
Jag tycker det är så himla roligt nu för tiden och den här tiden då man får baka massor av roliga julbak. Så är det kul att ställa upp och fota det lite roligt.
Ikväll har jag gjort lite små tester till det som jag ska göra lite senare denna månad.
Smygtitt på resultatet är här upp på bilden. Resten kommer senare.
Jag har en himla massa fotoider i huvudet som jag vill göra. Så får nog ta och skriva upp mina idéer så jag inte glömmer dom .
Så jag vill verkligen lära mig mer om fotografering.
 Om hur man gör med ljus och skärpa mm.
Det ska jag ta tag i tänkte ordentligt när jag både köpt en egen kamera lånar syrran just nu och hittar någon bra fotokurs eller nåt liknande som kan ge mig mer kunskap om fotografering.
För denna passion är här för att stanna.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar