fredag 7 februari 2014

En pysslig syster.


Min syster är så himla pysslig av sig. Hon fotar, viker servetter, målar ibland och har sig. 
Så i julklapp fick jag en fin tavla som hon grejat med i datorn. Kul och enkel grej men så himla fin julklapp. 
Den får mig och tänka på min syster och hur mycket fina ord hon säger till mig dagligen. 


Så har hon vikt servetter. Även dom superfina. När jag var där i veckan för att pussa på prinsen och mysa alla tre så innan jag gick hem så viska prinsen till sin mamma och så kom han med just denna fina blomservett. 
Så sa han 
- Du får den för du är världens bästa moster!
Han är världens bästa prins! 

Här är syster blogg om ni vill ta en titt. Läsa om hennes kamp med Ångest, Fibro och mycket annat. 
Min fina syster. Jag älskar dig så mycket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar