söndag 9 februari 2014

Smoothie


Skulle någon fråga mig om vad jag helst tar till frukost på morgonen så skulle jag absolut utan tvekan svara
Smoothie!
Snabbt och väldigt gott. Man kan variera det så himla mycket. 
Från yoghurt, mjölk, juice, frukter och bär. 
Det man har hemma liksom. 

Denna smoothie på bilden är gjord med yoghurt, juice, banan, hallon och blåbär.


Jag har letat efter bra sugrör att ha till. Dom här smala är fasen jobbiga att ha när man är lite stressad på morgonen och när det är lite tjockare konsistens på smoothien liksom. 
Så igår när jag gick runt på IKEA med fina Johanna så hitta jag dessa sugrör för 9 kr.
 Asså 9kr! Det behövdes inte tänka många sekunder på att dom skulle följa med hem.
Härliga vårfärger som får en och längta lite extra till vår och sommaren. 
I plast inte som där papperssugrören som är så himla fina med går av efter en stund. 

Så ska ni bjuda på frukost någon gång så ja en smoothie skulle alltid gå hem. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar