söndag 2 februari 2014

Min helg!



Tre av helgens instagram bilder.
Jag har mysfikat med mamma och pratat några timmar. 
Jag har ätit Amerikanska pannkakor till söndags frukost. 
Jag har umgåtts några mysiga timmar med syster, Doris och prinsen.
Prinsen som jag inte har träffats sen i julas. 
Så när syrran var ute en sväng med Doris satt vi nära, nära varandra i soffan med varsin telefon i handen och sa inget till varandra den stunden . Men kärleken och saknaden efter varandra fanns och var stor. 

Nu ska jag krypa ner i soffan med två avsnitt av Ravenswood. 
Den serien som är så himla bra men riktigt spökaktigt läskig att jag sitter och blundar med ena ögat ibland så jag hinner blunda fortare  när det är riktigt jobbigt. Och sen en bit av en snabb cheesecake jag slängde ihop. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar