onsdag 5 februari 2014

Serienörd!


Jo jag har faktiskt blivit en liten serienörd på senaste tiden.
Det är en av dom bästa avkoppling man kan få en eftermiddag, kväll eller söndag.
Att krypa ner i soffan och bara sträck titta på en riktigt bra serie.

The Vampire Diaries 
Med dom snygga bröderna Salvatore som får en att sitta på nålar i soffan. 

The Originals
Som handlar om dom första vampyrerna som fanns.
 En bredvid serie från The Vampire Diaries.
Som är lika spännande den och Elijah, jag ÄLSKAR Elijah! 
Han är inte bara fantastisk vacker och snygg han är grym på att vara just Elijah den snällaste vampyren som gärna sliter ut hjärtat på någon som gör något dumt mot någon han tycker om. 

Pretty Little Liars 
Om dom fyra tjejerna Och A. Det börjat bli jobbigt spännande nu och både hoppas och inte hoppas att det här är sista säsongen och man kan få klarhet i vem som ligger bakom allting. 

Ravenswood 
Även den en serie bredvid som handlar om Caleb som träffar en tjej på bussen till Ravenswood.
Dom börjar sitt äventyr med spöken och kusliga grejer som får mig att blunda med ena ögat ibland och sitta med kudden framför mig. För jag tror stenhårt på det där med spöken. 

The Good wife. 
Som handlar om en Advokat och henne liv. 
Att Mr BIg eller Peter som han heter i serie.
 Att han är med är bara en stor bonus på en bra lättsam serie.

Nu har jag börjat kolla på

 Teen wolf. 
Om en söt skolpoje som blir en varulv och kär i den nya tjejen som har en pappas som jagar varulvar.
Inte tittat på så många avsnitt men helt okej redan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar